OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl a industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel, försäljning samt även en mängd andra yrken.
Vi söker för kunds räkning en ekonomiassitent som kan jobba extra vid behov som vid sjukdom och sommarledigheter samt arbetstoppar.
Du kommer att ingå i en ekonomigrupp med fem personer där dina arbetsuppgifter bl.a. kommer att bestå av att registrera leverantörsfakturor och göra inbetalningar. Som person tror vi att du är noggrann och driven samt tycker om att jobba med siffror. Du skall även vara flexibel och kunna hoppa in med kort varsel.
Vi tror att du idag t.ex. studerar ekonomi och har några år kvar innan du är färdig med dina studier.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa till Ulrika Goldkuhl, Personalpoolen, 019-12 60 01.
Din ansökan vill vi ha snarast dock senast 20/10-2013.
Urval kommer att ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001