OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. För kunds räkning söker vi nu är ekonomiassistent som vill/kan jobba ca 8 tim/vecka. Du ska vara trygg i din roll som ekonomiassistent och ha erfarenhet från självständigt arbete. Du ska kunna hantera bokföring/löner och ekonomi i ett företag med i dagsläget 6 anställda. Tjänsten innefattar leverantörsreskontra, löner, avstämningar, moms, arbetsgivaravgifter, kundreskontra och påminnelser. Månadsavstämningar och löpande bokföring. Din arbetstid kan vara flexibel till en heldag eller två halva dagar. Då tjänsten skall tillsättas omgående skall du vara tillgänglig omedelbart.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001