OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TJÄNSTEN SOM EKONOMIASSISTENT:
Sefina söker en resurs till sin ekonomiavdelning som kommer att arbeta 1-2 dagar i veckan med leverantörsreskontra.
Under sommaren erbjuder vi heltidsarbete och då kommer du att arbeta med en rad olika ekonomiassistentuppgifter, inklusive leverantörsreskontra, inscanning, kontering, utbetalningar manuella och filbetalningar, enklare bokföring och sortera posten.
Dina arbetsuppgifter kommer även att innefatta att bokföra betalningarna, svara på frågor från butiken exempelvis kolla om en betalning kommit in, hjälpa till med likviditet Trustly, ta emot leveranser och svara i telefon.
Vi söker dig som är noggrann och självgående, och som trivs med att arbeta i en snabb och dynamisk miljö. Du bör ha goda kunskaper i svenska och vara bekväm med att använda dator och olika program.
Vi erbjuder dig en chans att få värdefull erfarenhet av att arbeta på en ekonomiavdelning i en spännande bransch.
VAD VI ERBJUDER DIG:
Tjänsten är en avtalad visstid med placering på vårt huvudkontor i centrala Stockholm.
Vi söker dig som önskar arbeta 1-2 dagar i veckan med leverantörsreskontra med start omgående. Vi ser gärna att du studerar ekonomi och letar efter extrajobb och sommarjobb.
Under perioden 15 juni – 31 augusti erbjuder vi en heltidsanställning och du kommer då att arbeta bredare i en roll som ekonomiassistent.
Vi erbjuder dig en dynamisk arbetsmiljö som består av passionerade och drivna kollegor med en positiv attityd. Du kommer att vara en del av ett team som arbetar nära varandra, hjälper varandra och värdesätter en bra atmosfär. Sefina är kollektivavtalsanslutna och vi erbjuder förmåner i form av friskvårdsbidrag, rikskuponger, träningsaktiviteter, mässor, bonussystem mfl.
VI SÖKER DIG SOM:
• Bidrar till att skapa en bra arbetsmiljö och är en lagspelare
• Är student och söker ett extrajobb vid sidan av studierna, du får med fördel studera ekonomi
• Vi ser gärna att du tidigare har arbetat inom ekonomi men det är inget krav för tjänsten
• Som behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift.
• Är noggrann
• Har en serviceinriktad approach och kan stödja våra butiker i driften
• Har god vana av att arbeta med Office-paketet
Ett krav för anställning är godkänt resultat på registerkontroll och kreditupplysning, som kommer att genomföras med anledning av att du i tjänsten självständigt hanterar värden. Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhetsmedvetande.
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt!
OM SEFINA
Sefina Svensk Pantbelåning är Nordens största pantbankskedja som grundades 1884 av Oscar Swartling med den första butiken som låg på Bellmansgatan på Södermalm, Stockholm. Sefina står för "Secure Finance", vilket betyder säkra tillgångar och vår affärsidé bygger på att vi lånar ut pengar mot säkerhet, så kallade pantlån. Vi värderar dina värdeföremål, belånar det varan är värd eller hjälper dig med att sälja värdeföremål. Idag har Sefina 20 butiker runt om i Sverige och en starkt växande e-handel. Med passion och expertis arbetar vi med exklusiva varumärken, ovanlig konst och värdefulla smycken och klockor.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanna Grönberg, HR Business Partner
085449890
Ingrid Pettersson, Butikschef
086422140
Johanna Unnebäck, Butikschef
0855670000
Johan Sandgren, Regionschef
0854498190
Alexandra Sparrenlöv, Butikschef
08-400 504 94
Anna Fahleman, HR Business Partner
0854498190
Hanna Grönberg, HR Chef
0702656106