Ekonomiassistent extraordinarie till Navii

Arbetsbeskrivning

Navii är en prisbelönt kommunikationsbyrå. Vi hjälper våra kunder med allt från koncept, idé och design till tryck och webbutveckling. Vi utmanar. Vi förändrar. Naviis ledstjärna är aldrig kanalvalet eller produkten, fokus ligger alltid på det resultat våra kunder vill uppnå. Bakom våra värdeord utmana och förändra ligger en vilja av att i varje enskilt fall förstå våra kunders bakomliggande behov men också utmana nuvarande. Navii har vunnit priser som Årets Gasell i Västmanland, Bästa identitet - Webb i Svenska Designpriset samt Sveriges bästa Webb-to-print på Graphic awards.

På Navii jobbar ett ambitiöst gäng - en skön skara människor med grymma skills inom reklam, kommunikation, print och pingis. Vi är bra på många saker, men att administrera är inte en av dem. Just därför behöver vi stärka vårt team med en ekonomiassistent med (minst) en administrativ supergen. Vill du bli en betydelsefull del av vårt gäng? Sök jobbet idag!

Arbetsbeskrivning
Rollen på Navii är bred och arbetsuppgifterna är både varierande och utmanande. I stort består jobbet av två delar. Den främsta delen handlar om rent ekonomiska arbetsuppgifter. Allt från bokföring, kund- och leverantörsreskontra, löneadministration, registerhantering och avstämningar till fakturering och prognosarbete. Den andra delen handlar om att vara kombinerad receptionist, VD- och kontorsassistent. Det kan förslagsvis handla om att ta emot besökare, svara i telefon, göra inköp, koka kaffe och utföra alla typer av administrativa arbetsuppgifter som en VD kan tänkas behöva hjälp med. Tjänsten omfattar heltid alternativt 75 procent, Navii är öppna för en lösning som passar dig. Tillträde sker snarast möjligt och senast 1 april.

Vem är du?
Du har goda kunskaper inom ekonomi- och lönehantering samt vana av arbete i affärssystem, gärna Fortnox. Vi ser att du har utbildning inom området, lägst gymnasienivå, samt direkt erfarenhet av liknande roller. För att axla rollen som ekonomiassistent på Navii krävs god datorvana och kunskaper i framförallt Excel. Du förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vi vill naturligtvis också att du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska. Förutom att kunna knacka siffror i kalkylblad behöver du också ha en utåtriktad personlighet och en rejäl skopa social kompetens. Vidare är det viktigt att du har en förmåga att se vad som behöver göras –och göra det. I rollen som ekonomiassistent behöver vi därför ha en person som är självständig, ordningsam och prestigelös. Vi vill också att du som söker tjänsten är flexibel, ödmjuk och stresstålig. Din vardag kommer att handla om att jonglera många bollar samtidigt, varför vi behöver någon som kan hantera denna ädla konst med elegans – en ekonomiassistent extraordinarie.

Kontaktperson
Rekryteringen görs i samarbete med Manpower. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Anna Edén på telefon 021-15 12 14. Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Urval sker löpande och annonsen kan komma att stängas innan ansökningstidens slut. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.

Välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 23 februari 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


21 november 2024