Ekonomiassistent, fakturahantering inkl momshantering

Arbetsbeskrivning

Lernia AB

Arbetsuppgifter
Vi söker en noggrann och ordningssam ekonomisassistent till en av våra kunder.
Du kommer att jobba med kundreskontran och till viss del leverantörsreskontran.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att omfatta:
- Fakturering, påminnelser och kravhantering.
- Momshantering.



Formell kompetens
Vi söker dig som har:
Utbildning i ekonomi med erfarenhet av fakturering.
Uppge vilket system du har erfarenhet av att arbeta i.


Din bakgrund
Vi ser gärna att du har jobbat i en liknanade befattning tidigare och har faktureringserfarenhet.

Personliga egenskaper
Som person är du noggrann, glad och positiv, Du är mån om att ha ordning och reda runt omkring dig och är ansvarsfull. Vi värdesätter flexibilitet, förmåga att ta egna initiativ, god samarbetsförmåga samt att du är bra på att kommunicera.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Heltid alternativt deltid,
Växjö

Tillträdesdag
Enligt överenskommelse

Information
Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen
Om du är intresserad av tjänsten är du välkommen med din ansökan!

Lernia är vägen framåt
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige. Vi ingår i Lernia, ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom utbildning och bemanning. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 21 november 2013

Postadress

Maskingatan 5, plan 6
GÖTEBORG, 41764

Liknande jobb


21 november 2024