Ekonomiassistent / First Impression Manager / Office Support

Ekonomiassistent / First Impression Manager / Office Support

Arbetsbeskrivning

Med snart 30 år i branschen är vi en av Skånes mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.


Till kund i Malmö letar vi omgående efter en


Ekonomiassistent / First Impression Manager / Office Support



Vår kund - en världsledande aktör inom sitt område - letar efter en First Impression Manager till sina trevliga lokaler i Malmö. Om du söker en bred och omväxlande roll i en internationell miljö är detta jobbet för dig! Vi tror att du har några års arbetslivserfarenhet inom ekonomi och att du är en noggrann och serviceinriktad person som gillar att arbeta med siffror i kombination med administration och service.


Några av dina arbetsuppgifter:
Hantera leverantörs- och kundreskontra
Avstämningar
Kontering
Agera Receptionist / Office Support
Inköp av material, interna bokningar m.m.


Din bakgrund
Du har troligen avslutad ekonomiutbildning och några års erfarenhet som ekonomiassistent eller motsvarande. Det är meriterande om du har arbetat i internationell miljö eller i en större organisation. Du är van vid att jobba i ekonomisystem och MS Office och behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Du är pigg, glad och utåtriktad och van att jobba självständigt men är samtidigt en lagspelare. Du är initiativrik, strukturerad och noggrann i ditt arbete. Du trivs i en roll där du får möjlighet att ge god service, såväl till kunder som kollegor. Du har ett flexibelt arbetssätt där du vid behov kan ändra ditt synsätt och prioritera rätt säker.

Tjänsten är en uthyrning till september med möjlighet till fastanställning på kontoret i Malmö och omgående tillträde.


Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen med din ansökan omgående. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund, Standby Workteam, tel. 0709-605372.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Dahlin
040-23 24 90
Per Nobäck
0766-351464
Rekryterare Pernilla Bastholm
0708-701114
Per Nobäck
+46 766 351464
Gerhard Fransson
0708-77 28 16
Karin Dahlin
040 23 24 90
Gerhard Fransson
040-23 24 90
Rekryteringskonsult Gerhard Fransson
0708-772816

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Standby Workteam AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2022
  • Ansök senast: 19 mars 2022

Besöksadress

Lilla Nygatan 11
None

Postadress

Lilla Nygatan 11
MALMÖ, 21138

Liknande jobb


21 november 2024