Ekonomiassistent för ett konsultuppdrag i Örebro

Ekonomiassistent för ett konsultuppdrag i Örebro

Arbetsbeskrivning

Vår kund i Örebro söker nu en flexibel, prestigelös och ansvarsfull ekonomiassistent för ett uppdrag om ca 8 månader.

Känner du dig träffad? Eller vet du någon som skulle passa ännu bättre? Tipsa dem gärna om tjänsten.

Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden

Som ekonomiassistent hos vår kund kommer du att tillhöra ekonomiavdelningen bestående av tre personer som ansvarar för den löpande redovisningen i koncernen liksom fakturahantering och likvida flöden. Tjänsten innebär i första hand att ta hand om kundens kundreskontra tillsammans med andra förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning. 

Vem söker vi?

För att vara framgångsrik i tjänsten ser vi att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi. För att trivas i rollen som ekonom är du ansvarstagande som person och du hanterar att arbeta mot deadlines. Vidare har du en stor servicekänsla och ett intresse av och förståelse för affärsverksamheten "bakom" siffrorna. Du tycker om att arbeta administrativt och strukturerat samt förstår vikten av noggrannhet i ditt arbete. Arbetet på ekonomiavdelningen innebär en hel del dagliga kontakter internt och externt varför flytande svenska i tal och skrift är ett krav.

 Information och ansökan

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef på AxÖ Consulting, Angelica Mäenpää på telefonnummer 076-636 61 75 eller via mejl, angelica.maenpaa@axoconsulting.se

Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i denna rekrytering.

Tjänsten som är ett konsultuppdrag innebär en anställning hos AxÖ Consulting och uthyrning till vår kund. Tjänsten är på heltid och med tillträde innan sommaren, förväntad uppdragslängd är ca 8 månader.

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AxÖ Consulting
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 april 2022
  • Ansök senast: 7 maj 2022

Besöksadress

Dammbrovägen 5
None

Postadress

Dammbrovägen 5
Karlskoga, 69180

Liknande jobb


20 december 2024