OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen är totalleverantör inom området rekrytering, bemanning samt olika interimslösningar. Vi har kontor i Örebro och har hela Sverige som arbetsområde. Vi har funnits sedan 2003 och under de här åren har vi rekryterat och bemannat personer till både statliga myndigheter och till näringslivet.
Vi söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent som kan vara behjälplig under implementeringen av nytt ekonomisystem. Tjänsten innefattar bl.a. att hjälpa till med felsökningar, kontoavstämningar och kontrollera befintlig information.
Du behöver ha god förståelse för siffror samt ha arbetat med löpande bokföring då tjänsten även innefattar konteringar, avstämningar samt leverantörs - och kundreskontran. Enklare administrativa uppgifter förekommer också. Viss test av funktioner kan förekomma.
Som person behöver du vara självgående och kunna arbeta strukturerat. Effektivitet och noggrannhet är ytterligare egenskaper som utmärker dig. Det är också viktigt att du har förmågan att inta ett flexibelt förhållningssätt när det kommer till problemlösning.
Tjänsten är en bemanning med tillträde snarast och fram till 31/12 2016.
Deltid 50 %.
Placeringsort: Örebro
Vi önskar ditt CV samt personligt brev oss tillhanda senast 2016-09-30. Urval kommer ske löpande.
Ansökan görs via www.personalpoolen.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001