OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen är ett etablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd.Vi arbetar som partner i rekrytering och bemanning.Personalpoolen hjälper företag att rekrytera personal samt bemanna för längre eller kortare uppdrag.Du hittar oss inom en rad olika branscher såsom ekonomi, IT, reception/växel, industri och lager. För kunds räkning söker vi nu en Ekonomiassistent för bemanning under en föräldraledighetsperiod.Start kommer att ske i början av januari 2007, då man går parallellt med ordinarie person under ett par veckor.Dina arbetsuppgfiter kommer att bl a innefatta följande: * Viss telefon och kundkontakt * Registrera kund - leverantörsfakturor * Betalning av fakturor * Enklare personalfrågor * Allmänna administrativa göromål * Bokföring * Momsrapportering * Avstämningar mm Du behöver kunskaper i Word, Excel, Lotus Notes, samt erfarenhet från något ekonomisystem, gärna SPC s Nät 2000.Har du dessutom kunskaper i Adobe Acrobat är det meriterande för dig.Som person är du en noggrann och flexibel, samt van att rycka in där det behövs.Du har ett öppet sinne, förmågan att jobba självständigt och har du även ett tekniskt intresse är det en klar positiv sida.Känns det intressant och skulle vara något för Dig?Då är du välkommen att skicka in din ansökan med ett personligt brev, samt din CV till Personalpoolen Mellansverige AB, Att.Åsa Quarfordt Box 121, 701 42 Örebro.Märk din ansökan " Ekonomiassistent 60%".Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001