Ekonomiassistent för Leverantörsreskontra till Stort Företag i Upplands-...

Ekonomiassistent för Leverantörsreskontra till Stort Företag i Upplands-...

Arbetsbeskrivning

Delta Consulting hjälper nu vår kund i Upplands-Väsby att hitta en erfaren ekonomiassistent för Rekrytering.



Vår kund

Hos vår kund ansluter du till ett väletablerat företag med god sammanhållning och många nöjda kunder. Deras produkter används främst inom bygg och anläggning, inom processindustrin samt vid evenemang. De behöver nu rekrytera en erfaren ekonomiassistent, som ska ansvara för leverantörsreskontran.

Din profil

Vi söker dig som är senior ekonomiassistent och är självgående i leverantörsreskontran samt tidigare varit delaktig i lagerredovisning. Det är väldigt meriterande om du tidigare har arbetat med Readsoft och XFlow. Ekonomisystemet som används är Navision.

Som person är du strukturerad, noggrann och effektiv i ditt arbete. Du är transparant, har "skinn på näsan" och är van vid "raka rör". Du motiveras av att hjälpa kollegor och att vid arbetsdagens slut slutfört dina arbetsuppgifter. Genom tidigare erfarenheter har du byggt upp ett självgående arbetssätt inom din roll och vet när det är dags att fråga om hjälp. Du är så engagerad i ditt arbete att det faller sig naturligt för dig att arbeta flexibelt vid en viktig leverans.

Skallkrav:

- 3 års erfarenhet av leverantörsreskontra
- Tidigare arbetat med lagerredovisning


Meriterande:

- Goda kunskaper i Readsoft
- Goda kunskaper i XFlow
- Arbetat i Navision




Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Katarina Söderberg på Katarina@deltaconsulting.se eller 070-566 50 58. Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 november 2021
  • Ansök senast: 4 maj 2022

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


21 november 2024