OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent för ett uppdrag som löper över sommaren. Du kommer sitta inom ett shared service center och stötta teamet med hantering av leverantörsreskontraflödet med alltifrån fakturamatchning, kontering och betalningsbokningar.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Fakturamatchning
• Kontering
• Underhåll av attestflöde
• Hantera mailfrågor
• Övrig ad hoc
Vem är du?
Vi söker dig som har något års erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra och har en förståelse för bokföring. Som person är du ansvarstagande och noggrann och du räds inte för att fråga. Det är fördel om du har god system/datavana och har du erfarenhet av Palette eller likande system är det meriterande.
Du erbjuds
Du erbjuds ett konsultuppdrag med start kring slutet av maj och augusti månad ut. Kunden har sitt kontor i Sundbyberg och arbetet är förlagt på plats. Vid frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Sara Winberg på sara.winberg@jurek.se Observera att vi tar inte emot ansökningar via epost.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52