OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vi söker nu efter en serviceminded Ekonomiassistent med erfarenhet inom kund-/ärendehanteringssystem för att täcka ett föräldravikariat. Vår kund har sitt kontor i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
• Löpande bokföring
• Leverantörsreskontra
• Kontorsservice – beställa material, posthantering.
• Erfarenhet av kund-/ärendehanteringssystem
Din profil
Vi ser gärna att du har 1-2 års erfarenhet av likande arbetsuppgifter. Som person är du noggrann, serviceminded, strukturerad och positiv. Du är inte rädd för att ta tag i saker när det behövs.
Framgångsfaktorer
• Du har 1-2 års erfarenhet av likande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Erfarenhet av Visma administration.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer!
Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab).
Ansökan
START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid, 100%
PLACERING: Stockholm
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Elin Lidman, 070 145 86 36
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-11-29
Denna tjänst är en hyra där du blir anställd på Resultat och uthyrd till vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas inom kort. Har du frågor är du välkommen att kontakta Elin Lidman på telefonnummer 070-145 86 36.