OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en ekonomiassistent till Zacco. Företaget är idag skandinaviens ledande konsultföretag inom immaterialrätt.[[[[[[[[[[[ Tjänsten som ekonomiassistent på Zacco innebär att du kommer arbeta med hanteringen av leverantörsfakturor, såväl svenska som utländska. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. registrering, kontering, skicka för attest, ta fram betalningsunderlag m.m. För tjänsten krävs gymnasieutbildning eller motsvarande samt minst ett års erfarenhet av arbete med leverantörsfakturor. Du har även kunskaper i MS Office samt god engelska. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete i affärssystemet Visma.[[[[[[[[[[[[[[ Som person är du serviceinriktad och har lätt för att kommunicera samtidigt som du är en noggrann och ansvarsfull administratör. [[[ Intervjuer sker löpande så skicka din ansökan snarast.[[[[[[[[ Vi tar ej emot ansökningar per post.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719