OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning en ekonomiassistent för arbete hos vår kund som är en stor producent av systemlösningar på energimätning och har produktion och huvudadministration i Danmark. Företaget är representerade i 40 länder och har en stark internationell position. Företaget är i en expansiv fas, vilket innebär goda chanser till utveckling inom sin yrkesroll. Du kommer att ingå i ett team på 4 personer som har olika ansvarsområden. Du rapporterar direkt till avdelningens ekonomiansvarig, men har inga problem att rycka in där det behövs en extra hand. Din uppgift kommer framförallt att vara: . Ansvara för leverantörsreskontran med ankomstregistrering, slutattest och avstämning . Ansvara för delar i kundreskontran såsom kundinbetalningar, krav och uppföljning, manuella fakturor och krediteringar . Vara en i teamet vid månadsboksluten i form av analyser, avstämning och rapportering Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Krav på person: Vi söker dig som . har en utbildningsbakgrund inom ekonomi . gärna har erfarenhet av leverantörsreskontra, kanske genom extrajobb under studierna eller liknande . har skinn på näsan och ständigt vill arbeta för en utveckling Som person är du van vid att hålla deadlines och håller en tydlig dialog mot övriga medarbetare. Det är viktigt att du även har flytande engelska i tal och skrift!
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl