OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Academic Work söker nu för kunds räkning dig som vill jobba på heltid som ekonomiassistent. Företaget är grundat i Danmark och är återförsäljare av flera kända klädesmärken. Idag arbetar mer än 13 000 medarbetare med att designa, utveckla, sälja och marknadsföra företagets märken på världsmarknaden. Genom denna tjänst får du en bra inblick i vad det innebär att jobba med ekonomi inom en stor koncern. Som ekonomiassistent blir din främsta uppgift att arbeta med löpande bokföring och avstämningar. Du ska ha lätt för att ta kontakt och prata med människor. Vi söker dig som har god vana av bokföring och leverantörsfakturor. Du bör även ha erfarenhet av kontering och gilla att arbeta administrativt. Som ekonomiassistent måste du kunna olika kontoklasser/kontoplaner. Vidare är du noggrann, snabb och effektiv. Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. För rätt person finns dock mycket goda möjligheter att bli överrekryterad och anställd direkt hos kunden. Är du social, trevlig och vill jobba i ett glatt gäng? Välkommen med din ansökan! Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare, hungrigare och eftersom vi tillsätter våra uppdrag löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan! Start: Omgående Omfattning: Tjänsten är på heltid Plats: Kundens lokaler i Solna, Frösundavik Arbetstider: Mån-fre, kontorstider Lön: 105 kr/tim ( ca 118 kr/tim inklusive semesterersättning) Ref: CP18345
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl