OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent. Företaget är globalt och driver, installerar och underhåller el, tele och datanät världen över. Företaget har 14 000 anställda. De söker nu en assistent till sin avdelning för Cash management som är placerad på företagets huvudkontor i centrala Stockholm. För rätt person finns det stora möjligheter till vidareutveckling inom företaget. Arbetsuppgifterna består i att styra och kontrollera de inkommande fakturorna tillsammans med resten av teamet. Arbetet innehåller även kvalitetskontroll, scanning och statistikbearbetning. Mycket av jobbet består i att söka efter och sammanställa information gällande inkommande fakturor. Du ska ha en examen inom ekonomiområdet och gärna vara nyutexaminerad. Du måste kunna ha många bollar i luften och arbeta strukturerat med mycket information samtidigt. Arbetet kräver en god social förmåga då arbetsuppgifterna till stor del består i att söka information via telefon. Omfattning: heltid 8-17, löpande anställning Start: Omgående Lön: 100 kr/tim (112,5 kr/tim inklusive sem. ersättning. Referensnummer:SS 25013 Annons publicerad 2008-02-26
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl