OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill arbeta som ekonomiassistent i ett härligt team där du dessutom får möjlighet att arbeta brett med administration i projektform.
Om tjänsten
Som ekonomiassistent hos vår kund ingår du i ett större ekonomiteam och arbetar med flöden inom fakturering och leverantörsreskontra, alternativt har du tidigare erfarenhet från personaladministration gärna från en konsultintensiv verksamhet. Du arbetar med allt ifrån att scanna in fakturor, kontera och skicka ut på attest till hantering av betalningar till att hantera personaladministration och enklare personalfrågor. Utöver detta är du behjälplig med olika former av administration och har många kontaktytor utåt både internt och externt, på både svenska och engelska.
Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt och är på 100%. Du har flexibla arbetstider och vid intresse möjlighet att arbeta en del hemifrån. Du tar dig enkelt med kollektivtrafiken till vår kund som sitter i fina lokaler på Lindholmen. Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag via SJR på ca 6 månader, men för rätt person finns det därefter mycket goda möjligheter till en direktanställning hos vår kund.
Lämplig bakgrund
För att vara bekväm i rollen har du erfarenhet av leverantörsreskontra och fakturering från ett större bolag och känner dig trygg i dina kunskaper.
Som person är du prestigelös, teamfokuserad och effektiv i ditt arbete. Du är van vid att arbeta självständigt, strukturerat och planera ditt arbete väl. Din kommunikativa och serviceinriktade sida gör att du har förmågan att skapa goda relationer och på så sätt bidra till ett gott samarbete och en härlig kultur inne på kontoret. Här får du möjlighet att snabbt komma in i nya uppgifter och system och ta ett stort ansvar.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Hanna Niklasson på 0704-715901. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-09-05.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.