OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ansvarsområde
Till ett välkänt bolag i Södertälje söker vi nu en ekonomiassistent inom cash management till ett långt konsultuppdrag. I din roll som ekonomiassistent kommer du ha löpande kontakt internt, med kunder och med återförsäljare rörande kundreskontra frågor. I rollen ingår även löpande hantering av kundreskontra, utredning av inbetalningsavvikelser samt agera intern support från organisationen. Du kommer ingå i ett team och rapportera till gruppchefen för cash management.
Dina Huvudsakliga Utmaningar:
• Kundreskontra
• Besvara frågor rörande fakturering
• Hantera inbetalningar
• Löpande kontakt med kunder och återförsäljare
Den Ideala Kandidaten:
Vi söker dig med tidigare erfarenhet som ekonomiassistent och med fördel av kundreskontra från internationell verksamheter. Vi ser gärna att du har någon form av eftergymnasial utbildning och då med inriktning ekonomi. Du är en strukturerad person som är duktig på att prioritera olika arbetsuppgifter och som lägger stor vikt vid att hålla sina deadlines. Vidare är du kvalitetsmedveten, lojal, lugn och en god teamplayer. Vidare ser vi att du är van att hantera många olika kontaktytor och ser det som självklart att leverera bra service. Du är flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift.
Vad vi Erbjuder:
Vi har en spännande konsultmöjlighet för dig! Ett givande konsultuppdrag väntar med start den 9 oktober och sträcker sig över en period av 12 månader. Du kommer vara placerad hos en av våra uppskattade kunder, vars kontor har sin bas i Södertälje. En flexibel arbetsmodell väntar, där du har möjlighet att arbeta distans 1-2 dagar i veckan. Detta ger dig utrymme att balansera arbete och liv på ett sätt som passar dig bäst, allt inom ramen för en heltidsposition med en arbetsvecka på 40 timmar.
Hos Jurek Recruitment & Consulting är vi stolta över att kunna erbjuda dig en attraktiv och konkurrenskraftig månadslön. Din professionella och personliga välbefinnande är viktiga för oss, och därför inkluderar vårt erbjudande även en generös semesterförmån samt möjligheter till friskvårdsaktiviteter. Vi tror på att stötta och engagera våra konsulter på bästa sätt, och därför tillhandahåller vi även en dedikerad konsultchef som finns där för att stödja dig i din arbetsresa.
Om du har några frågor eller vill veta mer om denna spännande tjänst är du varmt välkommen att kontakta vår konsultchef, Gabriel Spennare, via e-post på gabriel.spennare@jurek.se. Vi ser fram emot att höra från dig och diskutera hur denna möjlighet kan vara nästa steg i din karriär..
Om Oss:
Jurek Recruitment & Consulting erbjuder en omfattande portfölj av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områden som juridik, ekonomi, HR, marknadsföring och administration. Låt oss hjälpa dig att ta nästa steg i din karriär!
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52