Ekonomiassistent inom kund- och leverantörsreskontra

Ekonomiassistent inom kund- och leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Nu har du den fantastiska möjligheten att växa in i rollen som ekonomiassistent hos vår kund som sätter magi i rörelse. Du kommer välkomnas till ett team som kännetecknas av nyfikenhet och professionalitet med högt i tak.

OM TJÄNSTEN
- Hantering av fakturor, kund- och leverantörsreskontra
- Månadsrapportering och årsslut
- Förberedelse för revision, DFI, EU
- Förbered finansiella rapporter genom att samla in, analysera och sammanfatta kontoinformation och trender
- Underhåll redovisningsreskontra genom att bokföra kontotransaktioner

Detta är ett långsiktigt behov där tjänsten inleds som ett konsultuppdrag via Academic Work, med goda förutsättningar att på sikt bli direkt anställd hos kund.

VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet inom kund- och leverantörsreskontra
- Språk: Svenska och engelska, detta eftersom arbete kommer förekomma på båda språken
- System: Erfarenhet av Agresso

Det är meriterande om du har
- Utbildning: Eftergymnasial utbildning inom Ekonomi eller motsvarande

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller vara självlärd.

Rekryteringsprocessen: Det första steget i rekryteringsprocessen är att genomföra två tester av Assessio. Det ena är en personlighetskartläggning som tar cirka 20 minuter att slutföra, det andra ett test som testar din kognitiva förmåga som tar 12 minuter att slutföra. Anledningen till att vi använder oss av tester är för att säkerställa en solid och rättvis rekryteringsprocess med fokus på potentialen för den position vi anställer till.

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 maj 2023
  • Ansök senast: 16 juni 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


21 november 2024