Ekonomiassistent inom kund och leverantörsreskontran

Ekonomiassistent inom kund och leverantörsreskontran

Arbetsbeskrivning

SJR tillsätter nu en Ekonomiassistent inom kund- & leverantörsreskontran till ett uppdrag hos en av våra kunder med kontor i centrala Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och som pågår i 6 månader. Därefter finns stora möjligheter till att bli anställd hos kunden.

I din roll som ekonomiassistent inom kund- & leverantörsreskontra kommer du ansvara för nedan uppgifter. Rollen är bred och varierande och ställer höga krav på kommunikation och att kunna driva sitt arbete självständigt.

Arbetsuppgifter;

Hantera leverantörsfakturor

Avstämningar kund och leverantörsreskontran

Fakturering

In och utbetalningar

Förbereda finansiella rapporter genom att samla in, analysera och sammanfatta kontoinformation och trender.

Vem söker vi;
Vi söker dig som har mångårig erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter och helst i stora och komplexa flöden. Du har stor systemvana och har du tidigare jobbat i Rillion samt Unit 4 är det starkt meriterande.

Som person tror vi att du är trygg i dig själv, är van att fatta egna beslut samtidigt som du trivs i ett team. Du kan driva dina egna arbetsuppgifter framåt och håller alltid deadlines och gillar att kommunicera både internt och externt. Självklart jobbar du prestigelöst är flexibel med en härlig energi. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska.

Visst låter det som ett roligt uppdrag?

Välkommen med din ansökan!

Ansökan;
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anette Skantz. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-11-15.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 oktober 2023
  • Ansök senast: 15 november 2023

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024