OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba med kundreskontra i ett internationellt bolag med ett väletablerat och starkt varumärke?First Reserve söker en ekonomiassistent till vår kund i hemelektronikbranschen.Du får chansen att jobba i en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö med högt arbetstempo.Uppdraget startar i början av oktober och kommer att pågå under ett år med möjlighet till förlängning.Arbetsuppgifter I arbetsuppgifterna ingår att boka inbetalningar i olika valutor i affärssystemet SAP.Du kommer också att samverka med kollegor internt och vara behjälplig med utskrift av fakturor.Du sorterar ut och distribuera eventuella interna fakturor, hanterar påminnelser samt arkiverar.Vem är du?Du har arbetat i minst 3 år med kundreskontra på medelstort eller stort företag.Du har goda kunskaper i Excel och det är meriterande om du har arbetat i SAP.Dina kunskaper i engelska är goda, både skriftligt och muntligt.Som person är du noggrann, ansvarstagande och social.Du trivs med att jobba i ett högt tempo och du är förändringsbenägen och flexibel.Ansökan Ansök snarast då urval och intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65