Ekonomiassistent inom kundreskontra

Ekonomiassistent inom kundreskontra

Arbetsbeskrivning

SJR söker en ekonomiassistent för ett konsultuppdrag inom kundreskontra. Uppdraget startar omgående och sträcker sig under sex månader för att därefter gå över i en anställning hos kunden. Tjänsten är på heltid och kundföretagets kontor finns i centrala Göteborg.

Tjänsten

Du tillhör ett ekonomiteam och du ansvarar självständigt för företagets kundreskontra. Du arbetar med hela kedjan av kundreskontra med inbetalningar, påminnelsehantering, kreditbedömnin och löpande bokföring. Rollen innebär kontakter både internt och externt både på svenska och engelska.

Din bakgrund

Vi söker dig som har erfarenhet av kundreskontra. Du är självständig i arbetet samtidigt som du har god samarbetsförmåga. För att lyckas i rollen är du van att ta eget ansvar för ditt arbete. Det är viktigt att du trivs i en roll som ekonomiassistent då denna rollen är långsiktig.

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sandra Hellström på 0704-71 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Ekonomiassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 december 2020
  • Ansök senast: 10 januari 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024