OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Tjänsten
För ett uppdrag på 6 månader med möjlighet till förlängning eller anställning direkt hos kund söker vi en ekonomiassistent inom kundreskontra. Du kommer vara en del av en grupp på 6 personer som arbetar med stora flöden och tighta deadlines.
Arbetsuppgifter
I tjänsten som ekonomiassistent har du följande arbetsuppgifter:
• Registrering av inkommande inbetalningar - filinläsning samt manuella bokningar
• Daglig uppföljning av omatchade inbetalningar
• Daglig kundkontakt
• Mailhantering
• Kravhantering (ej huvudsaklig arbetsuppgift)
Kvalifikationer
Till tjänsten som ekonomiassistent ser vi följande bakgrund som lämplig:
• Gymnasieekonom
• Några års erfarenhet av arbete med kundreskontra
Vi söker en person som är driven och stabil och som gillar att arbeta med kundreskontra i stora flöden. Du är noggrann, strukturerad, kan själv prioritera ditt arbete och gillar att arbeta mot skarpa deadlines.
Tycker du att detta låter intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten ska tillsättas snarast möjligt. Välkommen med din ansökan!
Sökord: ekonomiassistent, kundreskontra
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719