OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som har erfarenhet av arbete som ekonomiassistent inom kundreskontra och vill fortsätta att utvecklas i din roll på ett bolag med högt tempo och stora flöden.
Om rollen
De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av betalningsplacering, inläsning av bankfiler, besvara telefonsamtal och förfrågningar från kunder samt olika typer av utredningar och kravhantering. Du kommer även att hantera löpande bokföring, kvittningar samt olika bokningar i kundreskontran. Gruppen består av ca åtta personer där man tillsammans hanterar det stora flödet dagligen. Systemen man arbetar i är M3 samt Excel
Detta är ett konsultuppdrag på sex månader med start under februari/mars. Om båda parter trivs med varandra finns möjlighet till överrekrytering efter att uppdraget har löpt ut.
Är detta du?
För att lyckas i rollen behöver du vara noggrann, strukturerad och kunna arbeta självständigt. Du är ambitiös, drivande och engagerad samt har positiv attityd och lätt för att samarbeta. Du behöver vara flexibel och serviceminded och då tjänsten innefattar att hantera många telefonsamtal så krävs det att du inte är rädd för att lyfta luren. Du har erfarenhet av arbete inom kundreskontra från ett större bolag.
Vi svarar gärna på frågor
För frågor om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Lisa de Verdier på telefon 0704164096 alternativt lisa.de.verdier@talentsofsweden.se. Vi intervjuar löpande så varmt välkommen med din ansökan snarast.