OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Talangjägarna söker för kunds räkning en ekonomiassistent inom kundreskontra. Vår kund är ett stort IT-konsultbolag som är specialister inom IT-infrastruktur. De hjälper sina kunder att hitta nya och bättre lösningar för att förverkliga de visioner och mål som finns inom verksamheten. Detta görs med ett heltäckande utbud av tjänster och produkter. Vår kund hjälper företag med hela kedjan från design, produktförsörjning och utveckling till underhåll och funktion. I denna tjänst arbetar du med följande arbetsuppgifter:
- Löpande arbetsuppgifter såsom mailsupport, telefon
- Bedömning av stoppad order pga. förfallna fakturor
- Kravstoppade fakturor
- Proaktiv kundkontakt
- Utredning av oplacerade betalningar
- Service dels internt, dels mot externa kunder
Profil Du som söker detta jobb är serviceminded, kommunikativ och lösningsorienterad. Du behärskar Officepaketet bra, särskilt Excel, och har tidigare erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem. Du har tidigare erfarenhet från en ekonomiavdelning, där du exempelvis arbetat med kund- och/eller leverantörsreskontra. Du talar och skriver bra svenska och engelska och har en gymnasial utbildning eller motsvarande, inom ekonomi. Meriterande om du har kunskaper inom Navision och/eller SAP
Start: 15/8 Arbetstider: 40 h arbetsvecka, 8-17 varje dag Omfattning: Vikarie som varar under 15/8 - 31/12, med möjlighet till förlägning Placering: Kista, möjlighet att arbeta 3 dagar hemifrån och 2 dagar på kontor Lön: Individuell lönesättning Om vi inte kontaktat dig inom två veckor från det att du skickade in din ansökan har vi valt att gå vidare med andra kandidater för denna tjänst För mer information om tjänsten kontakta Erik Isberg på erik.isberg@talangjagarna.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Erik Isberg
073-5405507
Maria Pettersson
Marcus Nordqvist
Anna Marmgård
Sofia Broberger
Ulrika Eklund
Hedvig Tärnholm
Per Tjernberg
Anna Olsson
Rasmus Lundin