Ekonomiassistent inom kundreskontra

Arbetsbeskrivning

Om bolaget
Till vår kund tillsätter vi nu en ekonomiassistent med fokus på kundreskontra och administration. Företaget är en del av en stor internationell koncern med fokus på innovation och hållbarhet inom sin bransch.
Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och minst sex månader framåt, med chans till överrekrytering.
Om uppdraget
I denna roll kommer du att vara en del av ett mindre ekonomiteam. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är kundreskontra med stora flöden samt övrig administration så som att följa upp fakturaunderlag.
Redovisningen görs i systemet 4PS som baseras på Business Central.
Du kommer att utgå från deras kontor i södra Stockholm, med möjlighet att arbeta hemifrån vissa dagar i veckan.
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av kundreskontra och van vid att arbeta med stora fakturaflöden. Vidare ser vi att du har en stark administrativ ådra och har lätt för att snabbt sätta dig in i olika system. Har du dessutom arbetat i 4PS är detta meriterande, men inget krav.
Som person är du prestigelös till ditt sätt och har lätt för att skapa godarelationer med kollegor såväl som kunder. Du är van vid att arbeta i ett högt tempo och kan prioritera bland dina arbetsuppgifter.
Då detta är ett konsultuppdrag med start omgående ser vi gärna att du kan påbörja ett uppdrag så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2024
  • Ansök senast: 1 november 2024

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


20 december 2024