OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet som ekonomiassistent inom fakturering och som är redo för nya utmaningar i ett modernt bolag inom miljöteknologi. ATS-Orwak har sitt huvudkontor i Bromma där även ekonomiavdelningen sitter. Här välkomnas en ny kollega till ett glatt gäng med högt och tak och mycket humor. Tjänsten är en rekrytering på heltid där du blir direkt anställd av ATS-Orwak.
Om företaget
ATS-Orwak är marknadsledande leverantör av komprimerande avfallsutrustning. Deras verksamhet bedrivs i hela Sverige och har som specialitet att erbjuda marknaden maskiner och teknik för volymreduktion av avfall och restprodukter. Med deras kunskap hjälper de deras kunder med tidseffektiva lösningar för att hantera restprodukter som ska transporteras vidare.
Deras komprimatorer, som många av oss ser runt om i vår stad, möjliggör också lagring av avfallet utomhus i snygga brandsäkra containrar utan att kunderna behöver använda dyr produktions- och lageryta inomhus. Via systerbolaget Service Link har ATS-Orwak tillgång till en rikstäckande serviceorganisation som säkrar driften ute hos deras kunder.
Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent hos ATS-Orwak kommer du få ta hand om hela kundreskontrakedjan. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom just detta område då det förekommer en hel del sökande, granskning och manuell handpåläggning när det kommer till faktureringen. Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer att vara kundreskontran men tjänsten kommer även att innefatta en del sidoprojekt då enheten kommer att byta affärssystem inom kort och även lägga ut inkassohanteringen externt. Även faktureringen kommer att utvecklas och bli mer digital. Här finns stora möjligheter för dig att komma med idéer samt vara med och utveckla dess delar.
Din profil
Tidigare praktisk erfarenhet av arbete som ekonomiassistent och i synnerhet fakturering är högst meriterande. Då tjänsten innebär en hel del granskning och sökande är det viktigt att du har ett öga för detaljer och är noggrann i ditt arbete. Du kommer att få ta stort ansvar inom ditt område så vi ser gärna att du är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Med tanke på ovan nämnda omstruktureringar i rutinerna ska du givetvis även vara flexibel, öppen för förändringar och vara trygg med att komma med nya lösningar.
Vidare ser vi gärna att du är en social och kommunikativ person då arbetet även innefattar mycket kontakt med kunder. Att du har goda kunskaper i engelska är viktigt då detta är koncernspråk på företaget.
Framgångsfaktorer
• Tidigare arbete som ekonomiassistent
• Goda kunskaper inom kundreskontra och fakturering
• Social, kommunikativ och lösningsorienterad
• Goda kunskaper i svenska och engelska, där engelskan är koncernspråk
Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab).
Ansökan
START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid, 100%
PLACERING: Stockholm
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Gabriella Urban
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-12-14
Detta är en rekrytering där rekryteringsprocessen hanteras av Resultat AB, men du blir anställd av vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsterna ska tillsättas inom kort. Har du frågor är du välkommen att kontakta Gabriella Urban, 073 – 311 68 62.