Ekonomiassistent inom kundreskontra till bolag i Södertälje!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en konsult för en roll somekonomiassistent inom kundreskontra till ett bolag i Södertälje! Detta är ett uppdrag med start i början av augusti som löper initialt till slutet av november.Om rollenDu kommer att ingå i ett team om 5 personer, där du tillsammans med en kollega ansvarar för kundreskontra och kravhantering. Du kommer primärt att arbeta med kundreskontra, inklusivebokningar av inbetalningar, återbetalningar, kvitteringar samt att varadelaktig i månadsbokslut. Du kommer även att hanterapåminnelser och krav samt ha daglig kontakt och samarbete med såväl interna somexterna parter och kunder.Tjänsten är belägen i Södertälje ochdu harmöjlighet att arbeta upp till tredagar i veckan hemifrån.Denna tjänst är aktuell för dig som vill arbeta mellan 75-100%. Start planeras i början av augusti och löper initialt till slutet av november men kan bli förlängt.Vem söker vi?För att vara aktuell för denna tjänst är du minst gymnasieekonom och har arbetat med kundreskontra i minst ett till tvåår sedan tidigare. Du har god förståelse för bokföring och trivs i en rolldär du har många kontaktytor.Rollen kräver att du är noggrann, lösningsorienterad samt duktig på att hantera flera parallella arbetsuppgifter samtidigt. Du är självdisciplinerad och samtidigt en bra lagspelare som inte tvekar på att ställa upp för kollegor och samarbeta när det behövs.Du är flytande i svenska i tal och skrift, har goda kunskaper i officepaketet samt har lätt för att sätta dig in i nya system.Låter detta som något för dig?Välkommen med din ansökan redan idag! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan utsatt datum. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakt Anna Modin, anna.modin@newr.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Newr
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 juni 2024
  • Ansök senast: 1 juli 2024

Liknande jobb


21 november 2024