OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
För vår kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent till kundreskontra/levreskontra med tidigare erfarenhet inom reskontraflödet. Till en början är detta ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund, med placering i centrala Stockholm
Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Efter ett antal månader finns det goda möjligheter till fast anställning hos vår kund. Arbetstider är 8-17 med möjlighet till flex. Behovet är omedelbart och start kommer därför att vara omgående.
Arbetsuppgifter:
Du kommer tillsammans med två kollegor arbeta med både kund- och leverantörsreskontra där ni täcker upp för varandra vid behov. Arbetsuppgifterna kommer bland annat inkludera att boka inbetalningar, kreditera fakturor och skapa PO-nummer. Även påminnelsehantering, hantering av utländska fakturor och momsberäkningar ingår i rollen. Vad gäller leverantörsfakturorna så ingår det att och registrera dessa för samtliga involverade bolag medan en av dina kollegor i teamet kommer att sköta betalningen.
Din bakgrund:
Vi letar efter dig som har tidigare erfarenhet som ekonomiassistent och är bekväm med både svenska och engelska. Du har god förståelse för det ekonomiska flödet och som person har du lätt för att samarbeta och kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. För att passa in i gruppen är det viktigt att du är en öppen och glad person som kan bidra till den goda stämningen.
Vidare har du en positiv inställning och förmågan att kunna prioritera. Du tycker om att arbeta med många kontakter både internt och externt och trivs i en roll där du ingår i en grupp men du ska också kunna arbeta självständigt med dina ansvarsområden.
Tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Välkommen med din ansökan!
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg