OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en ekonomiassistent till ett långt konsultuppdrag. Du ingår i ett ekonomiteam och arbetar främst med leverantörsreskontra.
I rollen kommer du bland annat arbeta med:
- Ankomstregistrering.
- Kontering.
- Avstämningar.
- Rapportering.
- Excel.
Om dig
Du har god erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra, är strukturerad och bra på att samarbeta. Du kan även kommunicera på engelska. Självklart är du noggrann och har sinne för detaljer.
Övrigt
Du startar i början på oktober, det är ett heltidsuppdrag på ett år. Det finns möjlighet till visst distansarbete.
Detta är ett konsultuppdrag!
Ansökan
Naturligtvis behandlar vi alla ansökningar konfidentiellt.
Välkommen med frågor, funderingar och din ansökan!
Om Seemly Finance & Search
Erbjuder rekrytering, search, uthyrning av chefer och specialister samt hjälp med verksamhetsstyrning. Vi arbetar även med outsourcing inom ekonomi och lön. Läs mer om oss på www.seemlygroup.com (https://finance.seemlygroup.com/)