Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Har du en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och tidigare har arbetat inom leverantörsreskontra eller kundreskontra och tidigare har arbetat inom en större organisation? Då kan vi ha tjänsten för dig!

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu dig som vill arbeta som ekonomiassistent inom leverantörsrekontran till vår kund i Lund. Start för tjänsten är i mitten av juli och du erbjuds initialt ett anställningskontrakt på 6 månader, med goda chanser till förlängning. Detta är en roll för dig som vill utvecklas inom energibranschen tillsammans med en organisation med fokus på hållbarhet för vårt samhälle.

Rollen utgår från kontoret i Lund men med tiden när du kommit in i arbetet kommer du ha möjlighet att arbeta hemifrån 2-3 dagar/vecka.

VI SÖKER DIG SOM
- Har eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Har tidigare arbetserfarenhet inom leverantörsreskontra eller kundreskontra
- Har erfarenhet från organisationer med minst 200 medarbetare med fakturaflöde på över 30.000 leverantörsfakturor st/år
- Har tidigare arbetserfarenhet inom leverantörsreskontra eller kundreskontra
- Vana vid hantering och utveckling av automatiserade flöden och besitter en mycket god datorvana och därmed är trygg att arbeta i ett flertal olika system

Det är meriterande om du har
- Arbetat med Agresso/unit4

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Orädd
- Samarbetsinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juni 2024
  • Ansök senast: 15 juli 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


21 november 2024