Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra.

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna består av att tillsammans med en kollega sköta företagets leverantörsreskontra.Tjänsten innebär främst att ansvara för inregistrering, kontering samt betalningar av leverantörsfakturor för företagets många bolag.Det är en granskande och analytisk roll vilket innebär att du är ansvarstagande, noggrann och har bra siffersinne.Det ställer vidare krav på att du som person är serviceminded och tillmötesgående i din kontakt med leverantörer och interna handläggare.Vem söker vi?I rollen ställs stora krav på att du som person är drivande och trygg i din roll och i din egen person.Har du erfarenhet inom fastighetsbranschen är det en fördel.Du är 40+ och minst gymnasieekonom med dokumenterad erfarenhet från liknande arbetsuppgifter samt talar och skriver felfri svenska.Du är erfaren användare av ekonomisystem med fördel om du kan Agresso. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FASTIGHETS AB BALDER
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 2 september 2008
  • Ansök senast: 19 september 2008

Postadress

Timmervägen 9 A
SKÖVDE, 54164

Liknande jobb


21 november 2024