Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För kunds räkning söker vi en ekonomiassistent till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att tjänstgöra på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Som Ekonomiassistent arbetar du med leverantörsreskontra. Du ansvarar för att identifiera och registrera leverantörsfakturor, kontera och följa betalningar samt att kontrollera och uppdatera uppgifter i företagets affärssystem. Vi tror att du har ekonomisk gymnasieutbildning. Du har någon erfarenhet av arbete inom leverantörsreskontra eller kundreskontra. Vidare har du goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel. Det är meriterande om du har arbetat med SAP. Du har analytisk förmåga och siffersinne. Du är social och har god förmåga att skapa dig ett nätverk i ditt arbete. Du måste kunna kommunicera på engelska då din roll även innefattar kontakter med företagets engelska kontor. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt. Startdatum är omgående och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 11 september 2009
  • Ansök senast: 21 september 2009

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


21 november 2024