Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Är du Ekonomiassistent och gillar att arbeta med stora volymer och i ett högt tempo? Gillar du att arbeta i team mot gemensamma mål och uppskattar att arbeta i en föränderlig miljö? Då kan du vara den vi söker till en av våra kunder belägna strax utanför Mjölby.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Som Ekonomiassistent i det här uppdraget arbetar du huvudsakligen med verksamhetens leverantörsfakturor i två olika bolag. Det är en stor verksamhet med stor volym fakturor som hanteras dagligen. Ditt främsta ansvar är att matcha och kontera olika leverantörsfakturor på rätt ställe.

Det här är inledningsvis ett uppdrag via Unik Resurs på ca 5 månader med möjlighet till förlängning.

Din profil

- Vi söker dig som har gymnasieexamen och gärna eftergymnasial utbildning inom ekonomi.
- Du har erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter inom leverantörsreskontra tidigare.
- Du är van vid och beredd på att arbeta med stora volymer.


Som person är du serviceinriktad och gillar därmed att ha kontakt med andra funktioner, både internt och externt. Du gillar att arbeta efter uppsatta mål och har ett starkt resultatfokus. Du är en problemlösare som uppskattar att arbeta i en föränderlig miljö tillsammans i ett team.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Elin Gladh och nås på 076-945 34 35 eller på elin.gladh@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2021
  • Ansök senast: 18 april 2021

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


21 november 2024