Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Är du ekonom och gillar att arbeta med stora volymer och i ett högt tempo? Gillar du att arbeta i team mot gemensamma mål och uppskattar att arbeta i en föränderlig miljö? Då kan du vara den vi söker till en av våra kunder!

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Som Ekonomiassistent arbetar du huvudsakligen med leverantörs- och kundreskontra med något större fokus på leverantörsfakturor. Det är en verksamhet med stora volymer fakturor som hanteras dagligen.

Det här är inledningsvis ett uppdrag md start omgående via Unik Resurs på ca 3 månader med möjlighet till förlängning och anställning.

Din profil

- Vi söker dig som har gymnasieexamen.
- Du har någon form av erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra och i ett elektroniskt fakturahanteringssystem.
- Du är beredd på att arbeta med stora volymer.


Som person är du serviceinriktad och gillar därmed att ha kontakt med andra funktioner, både internt och externt. Du gillar att arbeta efter uppsatta mål och har ett starkt resultatfokus. Du är en problemlösare som uppskattar att arbeta i en föränderlig miljö tillsammans i ett team.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Elin Gladh och nås på eller på elin.gladh@unikresurs.se alternativt 076-945 34 35.

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 augusti 2021
  • Ansök senast: 29 augusti 2021

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


21 november 2024