Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Driven ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till internationellt konsultföretag

Vi söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörsreskontra. Uppdraget startar omgående och pågår under ca 4-6 månader. I rollen kommer du arbeta med hela processen inom leverantörsreskontra samt stötta teamet med bland annat utredningsarbete, gruppen består idag av 10 personer.

Arbetsuppgifter

·        Ankomstregistrering

·        Kontering

·        Utredningsarbete

·        Analys

·        Attestflöde

·        Arbete i systemet

·        Förekommande ad hoc-uppgifter

Kvalifikationer och erfarenheter

Vi söker dig som har 2-4 års erfarenhet av liknande arbete sen tidigare och känner dig trygg i din roll som ekonomiassistent. Du ska tidigare ha arbetat på ett större bolag.

Som person är du lugn, noggrann och strukturerad samt sprider en god stämning kring dig. Du trivs med ett högt tempo och gillar att få saker gjort. Du är snabblärd och kan snabbt anpassa dig till nya miljöer och uppgifter, samt att du har ett strukturerat arbetssätt. Bolaget har nyligen bytt affärssystem och därmed förekommer en del utredningsarbete.

Placering: Centrala Stockholm

När du blir en av oss

Som konsult hos EQonomy/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos EQonomy/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

Sök idag!

Har du frågor om rollen kontakta Iren Sayar Iren.sayar@wise eller Shadi Mårtensson Shadi.Martensson@wise.se . För att söka rollen klicka på ”sök rollen”, samt bifoga CV. Notera att personligt brev inte är obligatoriskt i denna ansökningsprocess. I konsultvärlden går saker ofta snabbt så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med din ansökan, varmt välkommen att söka!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: EQonomy
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2021
  • Ansök senast: 14 december 2021

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 11157

Liknande jobb


21 november 2024