OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till ett läkemedelsbolag i city. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående. De beräknas pågå t o m sista augusti med goda möjligheter till förlängning.
Arbetsuppgifter
• Leverantörsreskontra
• Matchning av fakturor mot inköpsordrar
• Fakturahantering
• Avstämningar
Din profil
Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet i en linkande roll med en kandidatexamen inom ekonomi eller likvärdig utbildning. Du bör ha arbetat med leverantörsreskontra. Det är meriterande om du har arbetat i SAP och du ska kunna komma in snabbt i arbetet. Du är systemintresserad och har god vana av Officepaketet. Som person är du noggrann, snabblärd och prestigelös. Du är engagerad och kan arbeta självständigt och har en god samarbetsförmåga.
Om Academic Resource
Academic Resource är rekryterings- och bemanningsföretaget för akademiker med erfarenhet. Vi har lång erfarenhet av Uthyrning, Rekrytering samt Interim Management inom tjänstesektorn. Våra affärsområden är Administration, Ekonomi & Finans, samt Life Science. Vi verkar inom tjänstesektorn och främst i Stockholm/Mälardalen.
Hos oss erbjuds du en anställning hos ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag, vilket innebär stor trygghet då du omfattas av bemanningsföretagen Almegas kollektivavtal. Som anställd på Academic Resource erbjuds du förmåner som t.ex. tjänstepension, friskvårdsbidrag och försäkringar, semester och föräldralön.
Du får en engagerad konsultchef som finns tillgänglig och håller löpande kontakt med dig och kundföretagen under hela din anställning som ser till att du trivs och utvecklas på din arbetsplats. Hos oss får du möjlighet att utvecklas genom lärande på arbete såväl som i varierade roller på intressanta kundföretag.