Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba med leverantörsrekontra på ett stort, välkänt bolag? Sök tjänsten som ekonomiassistent till vår kund i Solna

Vill du vara med och hantera leverantörsreskontra på ett stort välkänt bolag? Vill du arbeta i en bred roll med möjlighet till utveckling? Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Här får du möjlighet att jobba i en större organisation och bli en del av ett starkt team på 6 personer som ständigt jobbar med att förbättra arbetssätt och processer. Tillsammans med duktiga kollegor blir du en viktig och uppskattad funktion i företaget! Detta är en hyr först dvs du börjar 6 månader som konsult för att sedan gå över och bli anställd på företaget. 

Dina arbetsuppgifter

I rollen som ekonomiassistent inom leverantörsreskontra kommer du att:

• ankomstregistrera och ordermatcha leverantörsfakturor
• kontering
• boka utbetalningar
• ha löpande kontakt med leverantörer
• ev avstämningar

Värt att veta

Tjänsten förväntas starta så snart som möjligt och pågå 6 månader, därefter möjlighet till anställning hos kunden.

Vår kund tillämpar en flexibel arbetsplats med möjlighet att arbeta hemifrån 50%. De sitter i fina lokaler i Solna Businesspark med goda kommunikationsförbindelser. Jobbet är på heltid och du kommer att vara konsult på TNG.

Våra förväntningar

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra eftersom uppdraget kräver att du snabbt sätter dig in i dina nya arbetsuppgifter. Och vi söker dig som dessutom har arbetat i flera system och van vid att emellanåt göra vissa delar manuellt. 

Vidare är du van vid att arbeta självständigt samt har ett öga för detaljer. Det är även viktigt att du har god serviceförmåga då du kommer att ha flera kontaktytor, såväl internt som externt hos vår kund. Då tempot ofta kan vara högt ser vi även att du är duktig på att arbeta systematiskt med en stor mängd arbetsuppgifter. Svenska och engelska behärskar du flytande, både i tal och i skrift då det krävs i kontakten med bla. leverantörer.

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 maj 2022
  • Ansök senast: 29 maj 2022

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


21 november 2024