Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Som ekonomiassistent hos vår kund kommer du få vara med om en spännande och utvecklande tid då vår kund kommer befinna sig i en förändringsresa där hela leverantörsreskontran ska automatiseras.

Du blir en del av ett härligt och drivet team om 9 personer och rapporterar till Teamleader för leverantörsreskontra. Din arbetsplats är huvudkontoret på Södermalm och möjlighet till hybridarbete finns.

Du kommer att anställas som ekonomikonsult via EQonomy och vara uthyrd till vår kund. Uppdraget förväntas pågå i minst sex månader. Efter sex månader finns det goda möjlighet till anställning hos vår kund.

Dina arbetsuppgifter

Hantering av leverantörsfakturor
Leverantörsbetalningar
Bokslutsarbete inklusive balanskontoavstämningar relaterade till leverantörsreskontra
Bokföring av leverantörsfakturor
Uppläggning av nya leverantörer i systemet


Din bakgrund och person

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med reskontra. Meriterande om du har tidigare erfarenhet från Microsoft Dynamics. Du uttrycker dig väl på svenska och engelska i tal och skrift och känner dig bekväm med att använda engelska i dagliga arbetet. 

Som person är du nyfiken och driven, strukturerad och noggrann. Du har vidare förmågan att se lösningar och tycker det är roligt att arbeta i en föränderlig miljö.

Ansökan

Som konsult hos EQonomy/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos EQonomy/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

Har du frågor om rollen kontakta Shadi Mårtensson Shadi.Martensson@Eqonomy.se . För att söka rollen klicka på ”sök rollen”, samt bifoga CV. Notera att personligt brev inte är obligatoriskt i denna ansökningsprocess. I konsultvärlden går saker ofta snabbt så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med din ansökan.

varmt välkommen att söka!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: EQonomy
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 augusti 2022
  • Ansök senast: 31 augusti 2022

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 11157

Liknande jobb


21 november 2024