OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Serveoffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som med passion och expertis levererat kvalitet i över 30 år. Vi rekryterar och tillsätter konsulter på tjänstemannasidan primärt inom kompetensområdena ekonomi, hr och lön. Serveoffice har de senaste fyra åren certifierats som en av Sveriges allra bästa arbetsplatser enligt undersöknings- och konsultföretag Great Place to Work.
Vi på Serveoffice söker just nu en ekonomiassistent som har passion och kunskap kring leverantörsfakturor. Uppdraget är på heltid eller deltid - det som passar bäst för dig. Det finns en möjlighet att genomföra uppdraget på distans. Start är omgående.
Arbetsbeskrivning
Uppdraget omfattar hantering av leverantörsfakturor, i huvudsak digitalt, i systemet Centsoft.
Kvalifikationer och egenskaper. Du har erfarenhet av hela flödet inom leverantörsreskontra och är trygg i såväl Centsoft som Microsoft 365-paketet. Har du även erfarenhet av Fortnox så är detta meriterande. Du talar och skriver svenska flytande. Som person är du noggrann, prestigelös och en teamplayer.
Om företaget
Uppdragsgivaren är en redovisningsbyrå som vill hitta nya, moderna och effektivase sätt att arbeta. Idag arbetar omkring 40 medarbetare på bolaget och många växlar arbetet på kontoret vid Globen med hemarbete. Stor vikt läggs vid goda relationer och ett långsiktigt partnerskap, både med leverantörer och kunder.
Som konsult hos Serveoffice erbjuder vi dig
Ett personligt företag som värderar relationer högst, oavsett om det är kunder, konsulter eller kandidater. Här får du engagerade kollegor och ledare som har förstått betydelsen av att ha personal som trivs och mår bra. Olika typer av aktiviteter anordnas flera gånger per termin för att skapa en härlig gemenskap och en "vi-känsla".
Vi har kollektivavtal och erbjuder ett brett förmånspaket och ett generöst friskvårdsbidrag.
Viktigast av allt- vi erbjuder en bra arbetsplats med mycket skratt!
Ansökan och kontakt
I den här processen samarbetar kunden med rekryterings- och bemanningsföretaget Serveoffice. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd som konsult hon Serveoffice med placering hos kunden. Urvalet görs löpande så skicka in din ansökan snarast. Vi tar inte emot ansökningar via e-post utan endast via ansökningsformuläret nedan. Frågor kring tjänsten besvaras av Stina Hauschildt 073-779 40 59 stina.hauschildt@serveoffice.se
Om Serveoffice
Serveoffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som med passion och expertis levererat kvalitet i över 30 år. Vi rekryterar och tillsätter konsulter på tjänstemannasidan primärt inom kompetensområdena ekonomi, hr och lön. Serveoffice har de senaste fyra åren certifierats som en av Sveriges allra bästa arbetsplatser enligt undersöknings- och konsultföretag Great Place to Work
.