OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Nu söker vi på SJR dig som är en nyfiken och driven person som vill få värdefull erfarenhet inom ekonomiområdet genom att arbeta som ekonomiassistent med fokus mot leverantörsreskontra. Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag via oss på SJR där vi erbjuder dig en trygg och fast anställning som konsult men där stor möjlighet finns att få bli överrekryterad till kunden om alla parter är nöjda med varandra.
Visa gärna ditt intresse för den här tjänsten så berättar vi givetvis mer om kunden och rollen i en första kontakt med dig!
Arbetsuppgifterna kan bland annat innefatta:
- Ta emot och ankomstregistrera fakturor
- Kontering av leverantörsfakturor
- Fakturaflödeshantering, skicka fakturor för attest
- Avstämning av leverantörsreskontra
- Sköta betalning av leverantörsfakturor
- Återrapportering av betalfiler
- Övriga ad hoc uppgifter relaterade till leverantörsreskontran
- Övrig administration
Din bakgrund
För den här rollen söker vi dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och har någon tidigare erfarenhet inom området. Som person är du driven och nyfiken samt ser och ger gärna förslag på förbättringar och bidrar med din energi på arbetsplatsen.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Isabell Bengtsson på isabell.bengtsson@sjr.se alt 070-899 95 63 (tel:070-899%2095%2063) Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88