OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Agigo söker nu en ekonomiassistent inom leverantörsreskontran för ett konsultuppdrag i Norrort. Detta är ett konsultuppdrag på sex månader med goda möjligheter till en tillsvidareanställning.
Dina arbetsuppgifter:
Löpande arbete med kontering och underhåll av leverantörsreskontran
Påminnelser och inkassohantering
Hantering av förfrågningar samt utskick av fakturakopior
Bokning och inläsning av betalfiler
Löpande bokföring samt behjälplig i kundreskontran
Bokslutsarbete i form av avstämningar och stängning av reskontra
Personliga egenskaper:
Noggrann och lösningsorienterad
Trivs i internationella och föränderliga miljöer samt är ansvarstagande
Teamspelare med god kommunikativ förmåga
Kvalifikationer:
Meriterande med akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande utbildning.
Erfarenhet av leverantörsreskontra.
Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.
Om Agigo
Agigo är ett konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi & finans i Stockholmsområdet.
Genom ett modernt och beprövat arbetssätt skapar vi en enkel, smidig och transparent process. Agigos vision är enkel; vi vill vara en trygg och smidig karriärspartner för våra kandidater och genom proaktivt arbete se till att du som kund alltid kan lita på att vi värnar om just ditt behov.
Ansökan
Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare; Caroline Ericsson, caroline.ericsson@agigo.se eller 076-000 63 81.