OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från mitten på juli fram till mars 2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till fortsatt jobb efteråt.
Om företaget:
Företaget grundades 2000 och är en koncern beståendes av en familj av varumärken och är unik i sitt slag på den svenska marknaden.
Företagets Shared Service Center skall verka utifrån gemensamma processer och system och administrera tjänster för hela koncernens helägda bolag. Företaget har ett 100-tal medarbetare och finns i moderna, fina lokaler i Jönköping. Verksamheten präglas av ett högt tempo och en varm och inbjudande arbetsmiljö. Vi berättar mer om företaget vid en intervju!
Arbetsuppgifter:
I rollen som ekonomiassistent inom leverantörsreskontra arbetar du med att hantera flödet av direktfakturerade varufakturor med priskontroll. Du arbetar med leverantörsreskontrans olika delar såsom fakturering, felhantering av fakturor, avstämningar av betalningar, leverantörsreskontrabevakning mm. Du är också delaktig i att utveckla och effektivisera rutiner och arbetssätt. Det är en stor koncern, vilket innebär att du har mycket kontakt både internt och externt.
Koncernen är i ständig utveckling och arbetar medvetet långsiktigt tillsammans med dig för att du ska utveckla din kompetens.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad eftergymnasial utbildning inom ekonomi alt. motsvarande arbetslivserfarenhet
• Du talar och skriver obehindrat på svenska
• Det är meriterande med erfarenhet av affärssystemet SAP
Vi tror att du som söker tjänsten är en person som har ett stort intresse för ekonomi och en vilja att utvecklas inom området. Du motiveras av att arbeta tillsammans med andra och du ser inga problem med att stödja kollegor i deras arbete. Vidare är du mycket noggrann med detaljer i ditt dagliga arbete och du har en väl utvecklad förmåga gällande att hantera en arbetsbelastning som periodvis är högre.
Övrig information:
Start: Mitten på juli
Plats: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund