OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en driven ekonomiassistent inom leverantörsreskontra för kunds räkning till ett bolag i Kista. Som ekonomiassistent kommer du att få ta stort ansvar och arbeta brett i en föränderlig miljö. Du kommer att få vara en viktig del i deras gemensamma utveckling av avdelningen samt få vara med och påverka. Tjänsten är tillsvidare, inleds som konsultuppdrag på 6 månader och sedan rekrytering. Hybrid lösning.
Arbetsuppgifter
• Kontering av leverantörsfakturor
• Periodiseringar av kostnader
• Hantera frågor kring representation
• Posthantering och scanning av pappersfakturor
• Bokslutsarbete i form av reserveringar
• Ge service till interna kunder
Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet som ekonomiassistent med en kandidatexamen inom ekonomi eller likvärdig utbildning. Du ska ha vana av bokslutsarbete, representation, momsfrågor och periodiseringar. Vidare bör du ha goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel med pivotabell och vlockup. Du är flytande i svenska i både tal och skrift.
Som person är du lugn, ansvarsfull, kommunikativ och lyhörd för din omgivning. Vidare har du en förmåga att planera i ditt arbete och kan arbeta effektivt samt hålla uppsatta mål och deadlines.
Tjänsten är på heltid med omgående start. De arbetar på kontoret tisdagar och torsdagar. Kontoret är aktivitetsbaserad.
Ansökan
Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Klicka nedan på sök tjänsten och fyll i dina kontaktuppgifter, ange referensnamn: levresk1122
Frågor besvaras via mail av:
helena.larsson@academicresource.se
De kandidater som går vidare i processen kommer en bakgrundskontroll samt UC göras på.
Kontaktpersoner på detta företaget
Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90