Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till Höganäs

Arbetsbeskrivning

Presentation

Poolia söker just nu en ekonomiassistent för ett uppdrag i 3 månader, med chans till förlängning.
Du ges en fantastisk möjlighet att arbeta på ett spännande bolag och samtidigt ta del av alla de förmåner som erbjuds Poolias konsulter!

Arbetsuppgifter

Som Ekonomiassistent hos vår uppdragsgivare i Höganäs kommer du framförallt att arbeta med leverantörsreskontra och då scanning och administrationen runt detta.
Viss fakturahantering samt momshantering kan komma att förekomma Utöver dessa arbetsuppgifter tillkommer allmäna kontorsgöromål. Självfallet har du god förmåga att arbeta självständigt gällande ekonomi, och har en prestigelös inställning till arbetet.

Utbildning/erfarenhet

Vi söker dig som har erfarenhet av ekonomiarbete gällande leverantörsreskontra och därför kan arbeta självständigt inom området. Självfallet har du även god kunskap kring moms. Du har troligtvis en ekonomisk utbildning i grunden, från gymnasienivå eller uppåt. Efter det har du åtminstone ett par års erfarenhet från rollen som ekonomiassistent, vilket har gett dig både kompetens och trygghet i arbetsrollen. Det är mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet från SAP.


Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor.

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 17 oktober 2016

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


21 november 2024