OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en ekonomiassistent med god erfarenhet inom leverantörsreskontra? En doer med mycket goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift?
Vi söker för vår kunds räkning en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra. I detta uppdrag kommer du sitta hos vår kund i deras lokaler på Södermalm.
Rollen är ett konsultuppdrag där du kommer vara anställd konsult på Newr och arbeta hos vår kund. Uppdraget är på heltid, startar senast mitten av augusti och sträcker sig fram till årsskiftet 22/23.
I denna roll kommer du vara ensamt ansvarig för leverantörsreskontra, därför är det viktigt att känner dig trygg i dina arbetsuppgifter. Du blir en del av ett team på ett internationellt bolag inom mediabranschen, där man pratar engelska.
Exempel på arbetsuppgifter
- Bankavstämningar
- Förkontering
- Inläsning fakturor
- Reseräkningar
- Fakturering
Vi söker dig
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom ekonomi och erfarenhet av liknande roll. Du är självgående och prestigelös i ditt arbete.
Välkommen med din ansökan! Urval sker löpande så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofia Grundsten, sofia.grundsten@newr.se, 073 239 04 44.
Om Newr
Newr är specialiserade på rekrytering och interimslösningar inom ekonomi och finans. Vi bistår företag med kandidater och konsulter på chefs-, specialist och linjerollsnivå. Newr står för det vi anser att vår bransch handlar om - new relations. Mellan oss, våra kunder, kandidater och konsulter. Vår ambition är att vara ett attraktivt val för dig som söker en ny utmaning inom ekonomi eller behöver stärka din ekonomifunktion på kort eller lång sikt.