OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent att ansvara för organisationens leverantörsreskontra. Flödet är till stor del digitaliserat och du kommer att ansvara för att säkerställa korrekta attestflöden, kostnadsfördelning, betalningsrutiner, avstämning med mera. Vidare kommer du att ha kontakter både inom och utanför organisationen gällande fakturafrågor. Du kommer också att sköta kontakten med attestanter och sakgranskare och ansvara för att betalningar och fakturaflöden fungerar smidigt.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Leverantörsfakturor
• Betalningar
• Avstämning
• Ad hoc
Vem är du?
Du har tidigare erfarenhet av rollen som ekonomiassistent och i synnerhet inom leverrantörsreskontra. Som person är du ansvarstagande, noggrann och självgående. Du är driven och strukturerad och vet hur du ska prioritera dina arbetsuppgifter i en transaktionsintensiv miljö. Du har heller inte svårt för att upprätthålla en intern kontakt med kollegor och samarbetspartners för att snabbt reda ut frågetecken som uppstår. Arbetet sker i Visma.net och Medius och det är meriterande om du har erfarenhet av dessa system.
Du erbjuds
Vi erbjuder en konsultanställning via Jurek med start omgående och förväntas fortlöpa fram till våren. Uppdraget är förlagt på heltid och utgår från kundens lokaler på Södermalm med flexibilitet för hemarbete. Hos Jurek Recruitment & Consulting är vi stolta över att kunna erbjuda dig en attraktiv och konkurrenskraftig månadslön. Din professionella och personliga välbefinnande är viktiga för oss, och därför inkluderar vårt erbjudande även en generös semesterförmån samt möjligheter till friskvårdsaktiviteter. Vi tror på att stötta och engagera våra konsulter på bästa sätt, och därför tillhandahåller vi även en dedikerad konsultchef som finns där för att stödja dig i din arbetsresa.
Om du har några frågor eller vill veta mer om denna spännande tjänst är du varmt välkommen att kontakta vår konsultchef, Sara Winberg, via e-post på sara.winberg@jurek.se. Vi ser fram emot att höra från dig och diskutera hur denna möjlighet kan vara nästa steg i din karriär..
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration
Sökord: Ekonomiassistent, leverantörsreskontra, Accounts payable, accountant
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52