OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för kunds räkning en driven ekonomiassistent. Rollen innefattar främst löpande bokföring av leverantörsfakturor där du kommer hantera attestflöden, konteringar, periodiseringar samt fördelningar. Vidare kommer du vara delaktig i månadsbokslut, ha löpande kontakt med verksamheten i frågor rörande leverantörsfakturor samt hantera vanligt förekommande administrativa arbetsuppgifter.
Vem är du?
Vi ser att du är gymnasieekonom, gärna med påbyggnadsutbildning inom redovisning från yrkeshögskola eller liknande samt 3-5 års yrkeserfarenhet från arbete med leverantörsreskontra. Du har goda kunskaper i MS Office-paketet. Har du erfarenhet av Agresso och/eller Opto är detta meriterande.
Som person är du självgående, strukturerad och uthållig. Du har god samarbetsförmåga samt är stresstålig och kan hantera högre arbetsbelastning periodvis. Du är trygg i din kompetens och erfarenhet och kan arbeta självständigt.
Du erbjuds
Du erbjuds en tjänst med ansvar på ett utvecklingsorienterat bolag beläget i centrala Göteborg. Uppdraget är ett vikariat på ett år. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Maria Holmberg på maria.holmberg@jurek.se. Välkommen med din ansökan via www.jurek.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson
Thomas Eklöf
Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki
Malin Alexandersson
Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström
Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44