Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till välkänt bolag på Kungsho...

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av att arbeta inom leverantörsreskontra och vill få in foten på ett stort och väletablerat bolag? Sök då tjänsten idag!

Om tjänsten
SJR söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörsreskontra. Du kommer att kontera stora mängder fakturor och det är därför till fördel om du har en bra förståelse för större bolag och flöden. Du kommer att ingå i ett team om 4 personer, och du rapporterar till chefen för leverantörsreskontra. I rollen som ekonomiassistent kommer du även att vara en allmän servicesupport till hela organisationen vid ekonomirelaterade frågor.

Bolaget sitter i fina lokaler på Kungsholmen!

Lämplig bakgrund
Vi tror att du som söker har ett par års erfarenhet av löpande arbete inom leverantörsreskontra och därför snabbt kan sätta dig in i arbetet. Du har god förståelse för det ekonomiska flödet och talar och skriver obehindrat på engelska. Som person är du snabblärd, noggrann, strukturerad och har en god servicekänsla. Du är en flexibel person med god förmåga till samarbete.

Vi ser fram emot din ansökan!

Bra att veta
Ovanstående är ett konsultuppdrag på 5 månader med chans till förlängning, med start omgående. Tjänsten är på heltid och arbetet utförs under kontorstid. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor rörandetjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Cassandra Klang, 077 647 16 43.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR Helsingborg
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 15 oktober 2018

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024