OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till en av våra kunder söker vi en dedikerad, flexibel och självständig ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra. Uppdraget startar omgående och kommer att pågå i ca 6 månader. För rätt person kan denna konsultroll leda till en fastanställning.
Arbetsuppgifterna innebär fullt ansvar för leverantörsreskontran. Vi ser gärna att du kommer från ett större bolag med vana att hantera stora mängder data.
Arbetsuppgifter:
Du kommer framför allt arbeta med;
- Leverantörsreskontra
- Avstämningar
- Fakturahantering
- Andra ekonomirelaterade Ad Hoc uppgifter
Erfarenhet:
För att lycka i rollen ser vi att du har minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet. Vi söker dig som gillar utmaningar och att förmedla service. Du har ett strukturerat arbetssätt, är noggrann och ansvarstagande.
Om företaget
Accountor ingår i en internationell koncern med fokus på redovisning, lön och HR och möjligheterna till utveckling är stor. Varumärket har en stor potential och bolaget en bra tillväxtplan. Vi erbjuder en gedigen och stabil plattform med tydliga processer för att ge våra anställda de bästa förutsättningarna för att göra ett kvalitativt arbete. Hos oss jobbar kompetenta och professionella medarbetare som tillsammans med Accountor vill skapa det bästa för våra kunder. Därutöver använder vi oss av People first då vi tror att en positiv utveckling och en fortsatt tillväxt startar med nöjda medarbetare.
Frågor och kontakt
Vi rekryterar löpande så ansök gärna redan idag. Aktuella kandidater kommer kallas till intervju snarast. Vid eventuella frågor kontakta Accountors rekryterare Kristin på 010 475 04 05.
Ekonomiassistent inom leverantörsreskontran sökes
Kontaktpersoner på detta företaget
Frida Dynér
Nina Sigurdsson
Kristin Annerstedt
Josefin Gustafsson
Gunilla Lindskog Andersson
Lotta Fylking
Jonna Rickard Lindberg
Jonna Lindberg
Katarina Brygiewicz